Ugrás a tartalomra

Promóciómenedzsment és javuló ügyfélkapcsolatok az Infinite Marketplace megoldással

 

infinite
 
Partner cikk
 
 
Egyszerűsítené a rendelési folyamatokat, miközben kollégáinak is időt szabadít fel? Az Infinite Solutions Marketplace platformján folyamatait automatizálhatja, miközben pontosan nyomon is követheti őket. Cikkünkben bemutatjuk ezen informatikai megoldásunkat, és legnagyobb előnyeit!
 
 

Az online ügyfélkezelés nehézségei

 

Nincs bent az ember, aki mindent tud az adott termékről; valaki csak egy post-itre jegyzett fel valamit, vagy az e-mail tűnt el nyomtalanul, amiben leírtunk egy fontos információt. Ez csak néhány példa a számtalan problémából, ami az ügyfelekkel való kommunikációban abból adódhat, hogy egy-egy termékről több helyen tároljuk az adatokat. Az Infinite Marketplace segítségével azonban gördülékenyen folytathatunk le minden kereskedelmi ügyletet. Partnereink és ügyfeleink legnagyobb megelégedésére, miközben cégünk is növekszik.

Infinite Marketplace: skálázható megoldás céljai gyorsabb eléréséhez

A Marketplace megoldás lehet a legégetőbb ügyfélkezelési problémáira is. Ennek titka abban rejlik, hogy algoritmusokká alakítja a már meglévő, üzleti folyamatait. Az automatizált feladatok így lehetővé teszik, hogy a célkitűzéseinek megfelelően növekedhessen a vállalata.

 

Ezt a platform az alábbi módokon biztosítja:

  • Promóciómenedzsment: bár számos ERP-rendszer nem teszi ezt lehetővé, a Marketplace-en széleskörű megoldások (pl. feltételes promóciók) állnak rendelkezésére egy külön promóciós panelben, a hatékonyabb kampánymenedzsmenthez.

 

  • Automatikus adatcsere: nem kell időt töltenie azzal, hogy külön áttöltögeti a dokumentumokat ERP-rendszeréből a Marketplace-re. Programunk automatikusan átvesz onnan mindent!

 

  • Automatizálás és spórolás: a megrendeléseket többé nem túlterhelt kollégáinak kell előkészítenie és végrehajtania – megoldja ezt a program is. Így azokat a munkákat, amelyekhez régebben külön ember kellett, rábízhatja a rendszerre, jelentős költségeket megtakarítva így a munkaerején.

 

  • Skálázhatóbb működés: szorosan ehhez kapcsolódik, hogy az automatizált feladatok miatt nem kell pluszembereket felvennie vállalata bővülésével. Jóval 50 fő felett is olyan egyszerűen átláthatja a platformon cége működését, mintha még mindig csak tízen lennének – köszönhetően annak, hogy minden adatot rögzíthet benne.

 

  • Motiváltabb dolgozók: azzal, hogy a rutinfeladatok terhét leveszi munkavállalói válláról, nagyobb teret nyit kreativitásuknak. Annak, hogy aktívan a fontos, akár stratégiai jelentőségű feladatokkal foglalkozhassanak. Ez pedig munkamoráljukon, így hosszú távon a cég eredményein is meg fog látszódni.

 

  • Gyorsan lefutó, közel hibátlan megrendelések: nincs többé elkallódott irat, vagy útközben elsikkadt információ! Mostantól minimális hibával futtathatja le megrendeléseit, melyhez minden adata egy helyen rendelkezésre áll.

 

Fejlődjön velünk – hatékonyan és biztonságosan!

Érdekli, hogyan illeszkedne a program az Ön vállalkozásához? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és átbeszéljük!

 

 

Blog kategória

Átalányadó Kalauz - Egyéni Vállalkozók Könyve kibővített kiadás

Átalányadó Kalauz - áttérés katáról átalányadóra határidőkkel, nyomtatványokkal, képernyőképekkel lépésről lépésre

Áttérés katáról átalányadóra - 22T101E, 22T1041, 2258 nyomtatványok kitöltése képernyőképekkel, lépésről lépésre.

ÁNYK és ONYA használata.

Áfabevallás (2265), közösségi nyilatkozat (22A60) kitöltési útmutató. Adófolyószámla lekérdezése.

Adókalkulátorok: kata, átalányadó, tételes költségelszámolás, társasági adó, kiva.

Eredménykimutatás és cash-flow tervező.