Ugrás a tartalomra

Hogyan kerülj előre a Google találati listáján?

 

Ma már elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás fenn legyen az interneten. Ehhez ugye kell egy honlap. De ez még nem elég. Hiába van egy jó termékünk vagy szolgáltatásunk, ha nem tudnak rólunk, akkor az olyan, mintha bezártuk volna egy fiókba.

 

Szükségünk van egy domainre, egy honlapra, és egy olyan szövegre a honlapon, amire felfigyelnek, amiből kiderül, hogy milyen problémára milyen megoldást tudunk adni, miért lesz ez jó a vásárlónak, és a legfontosabb, hogy ezt miért tőlünk vegye, mi az, amiben mi mások vagyunk a hasonló terméktől, szolgáltatástól?

 

Szöveget írni egy honlapra nem egyszerű dolog. De azért idővel meg lehet tanulni. Írj úgy, hogy a célcsoportod megértse. Ha kacifántos szavakat használsz, az olvasód nem fogja érteni, és ettől kényelmetlenül fogja magát érezni, és mivel kellemetlen helyzetbe hoztad, nem fogja érdekelni az, amit adni akarsz neki. Ebben fog Neked segíteni ez a könyv.

 

De ez még mindig nem elég. Hiába van egy jól megírt honlapunk, ha nem találnak meg minket. Lehet ezt az oldalt hirdetni természetesen ott, ahol a célcsoportunk van, de van másik megoldás is, mégpedig az, hogy ha keresőbaráttá tesszük az oldalunkat, azaz megtalálnak minket például a Google keresőben. Ez bizony függ az oldalunk minőségétől, a tartalomtól és a SEO beállításoktól. De lehet bármilyen jó a beállítás, ha a szöveg nem jó, nem kelti fel az olvasó figyelmét, nem derül ki belőle, hogy miért is lesz jó neki, ha megveszi a terméked vagy a szolgáltatásod. Azaz a szöveg és a SEO összefügg. Legyen SEOtudatos a cikked, azaz szeresse az olvasó és szeresse a kereső is.

 

Tóth Adorján SEO

Egy olyan ebookot fogok most ajánlani, ami segít Neked abban, hogy megtaláljanak a keresőkben azáltal, hogy jó cikkeket írsz.

 

ÍRD MAGAD ELŐRE!

 

A SEOtudatos szövegírás-workshop nagykönyve

 

Tartalmi SEO-képzés tananyag

 

Hogyan írj könnyen jó blogposztokat és kerülj előre a Google-ben 2021-ben is?

 

Ez egy ebook, ami arról szól, hogyan írj úgy, hogy megtaláljanak az olvasóid és a Google kereső is szeressen.

Egy egész napos workshop kibővített anyagát tartalmazza a legfontosabb SEO és tartalomgyártási praktikákkal, ajándék checklisttel és mintablogposzttal, sok példával és feladattal, könnyen érthető stílusban.

 

Neked való a könyv, ha

 

  • Jó a terméked, de nem találnak meg a vásárlóid
  • Magad írod a posztjaid, termékleírásaid
  • Szeretnéd tudni, hogy mire kell figyelned, hogyan optimalizáld képeid és videóid
  • Az angol nyelvű irodalom bújása helyett mindezt szeretnéd magyarul, gyorsan, olcsón és könnyen megtanulni
  • Szeretnél előrébb kerülni a Google-ben.

 

Kisvállalkozóként te vagy a vállalkozásod ügyvezetője, értékesítője, marketingese, adminisztrátora és szövegírója is. Ezek a tevékenységek időigényesek, márpedig mindenkinek 24 órából áll egy nap. Miért ne tanulnád meg, hogyan nyerj időt, vagy spórolj pénzt a hirdetéseken?

Szövegíróként a megrendelőid azt várják Tőled, hogy az írásaid ne csak jók legyenek, hanem hogy a keresőkben jó helyezést érjenek el. Ha ilyen szöveget írsz, akkor egy olyan hozzáadott értéket adsz a megbízóidnak, amelyért magasabb összeget kérhetsz el.

 

Miről szól a több mint 300 oldalas e-könyv?

 

  • A blogolás eredete
  • A tartalommarketing, a SEO és a keresők működése
  • Milyen a jó blogposzt?
  • A #SEOtudatos blogposzt építése:
    • Célcsoport
    • Célmeghatározás
    • Témakeresés
    • Vázlat
    • Kutatás, hivatkozások
    • Posztírás – a SEO-szövegírás lépései
    • Publikálás
  • Tennivalólista
  • Mintablogposzt

 

Érthető, olvasmányos formában, gyakorlati példákkal.

 

Mit kapsz még hozzá?

 

  • egy tennivalólistát (checklist)
  • egy mintablogposztot  amelyben elemeire bontja az írást, és minden SEO-szempontjából fontos részhez odaírta a szerző, hogy mit miért írt úgy, ahogy, melyik SEO-s lépést alkalmazta, és miért.
  • Feladatokat is kapsz, amelyeken gyakorolhatod a címadást, a témaválasztást, és a könyvben írt tudásanyaggal a már kész saját posztjaidat és termékleírásaidat is fejlesztheted, javíthatod.
  • támogatást a SEOtudatos szövegírás Facebook csoportban

 

A szerzőről

 

Az író - Tóth Adorján - kommunikációs szakértő, minden tudását belerakta ebbe a könyvbe. Kommunikációs szakemberként tudja, hogy mitől lesz egy szöveg igazán jó.

 

Öt év SEO-szövegírás és többmillió leütött karakter tapasztalata-, valamint számos Google-elsőhelyezett és elsőoldali találatilistás szöveges- és képi tartalom elkészítése alapján alakítottam ki azt a szisztémát és gyűjtöttem össze rengeteg gyakorlati példát, amelyeket most megosztok veled első könyvemben – amely a SEO-szövegírás-workshopom kibővített tananyaga.

 

 

Hetedik éve vállalkozok. Kisvállalkozó vagyok – mint te –, kisvállalkozói kihívásokkal – mint te. Szövegíróból pedig úgy lettem SEO-szövegíró, hogy muszáj voltam megtanulni és a saját honlapjaimon is alkalmazni és tesztelni a weboldalaim keresőoptimalizálása kapcsán felszedett tudást.

Ezen évek alatt – és azóta is – egy nagy kazal tapasztalatot szedtem össze a #SEOtudatos szöveges tartalom készítésről. Olyan ismereteket sajátítottam el, amelynek köszönhetően webshopomnak évek múltán is megdöbbentő eredményei vannak. Olyan szakmai gyakorlatra tettem szert, amely egy azóta is működő, valid, és persze, ahol kell, naprakészen tartott rendszer alapjait képezi.

Hosszú ideje keresek azzal is pénzt, hogy a fentieket tanítom, és másoknak is készítek anyagokat. Nagyon sok területről írtam már. És számos posztom lett Index-címlapon vagy I2-n kiemelt. És volt, hogy valamely posztom alapján kérték fel ügyfelemet szakértőnek egy TV- interjúra.

Lektor

 

SEO-szakértő által lektorált szakmai anyag. Az Írd magad előre! című könyvet Szuhi Attila SEO-szakértő lektorálta.

 

Mások véleménye a könyvről

 

Szuhi Attila alapító, ite.hu SEO-portál

Nem könnyű a keresőoptimalizálásról könyvet írni. Különösen nehéz feladat olyan könyvet alkotni, ami olvasmányos és a kezdők számára is jól érthető. Adorjánnak mindkét kihívást sikerült teljesítenie: egy informális, laza stílusú, mégis a leendő olvasók számára kellően mély szakmai anyagot hozott össze.

Napjainkban rengetegen vágnak bele az online létbe, különösen a koronavírus-járvány miatt számtalan ember kényszerült vállalkozását az internetre áthelyezni.

Aki számára ez a terület új, az nagyon könnyen el tud veszni az információk óceánjában - még az is, aki gyakorlott hajós.

Mi az a meta title? Miről blogoljak? Facebook Debugger, az meg micsoda? Adorján könyve azoknak szól, akik most eresztik csónakjukat az online térbe. Aki végigolvassa és alkalmazza is az ott leírtakat, magabiztosan tud majd az internetes térben dolgozni.

Nemcsak azt tudja, hogyan kell ezt csinálni, de azt is, hogy miért. A rengeteg munkaóra, amit a szövegírásra fordítunk, válhat termékennyé és építheti a cégünket vagy válhat elfecsérelt idővé. Ez a "tankönyv" segít abban, hogy a szöveg, amit megalkotunk, segítse az emberek információkeresését és természetesen segít abban, hogy a Google találati listáján előkelő helyre kerüljenek írásaink

 

A Vállalkozás Okosan ajánlása

 

Szilágyi Anita vagyok, közgazdász, mérlegképes könyvelő, a Vállalkozás Okosan egyik alapítója. A Vállalkozás Okosan idén- lesz 10 éves. Mikor indultunk, semmi másunk nem volt, csak egy honlapunk, és rengeteg időnk meg lelkesedésünk. Akkor azért még jóval kevesebb szakmai oldal volt az interneten, de ez önmagában nem volt elég arra, hogy előre kerüljünk a keresőbe.

Tanácsadóként nyilván ragaszkodtam a korrekt szakmai megfogalmazásokhoz, de aztán szóltak, hogy ha ilyen "tünde" nyelven írok, akkor nem fogják megérteni az olvasók és nagyon hamar abba is hagyják az olvasást.

Meg kellett tanulni úgy írni, ahogy beszélek. Mert hogy szóban ez nagyon könnyen megy nekem, de mikor elkezdek írni, akkor rámtör a "modoroskodás", és ezt bizony el kell engedni.

Úgy beszélek az adózásról, mint a paprikás krumpli receptjéről, és ebben benne van, hogy kicsit sérül a szakmaiság. De mivel nem a könyvelőknek, adótanácsadóknak írok, mert a célcsoport a vállalkozók, úgy írok, ahogy ők kérdeznek, az ő szófordulataikat használom. Nem mondom, hogy nem érdekel a szakma véleménye - nyilván szakmai hiba ne legyen a szövegben - de elsősorban az érdekel, hogy amit mondok, az érthető legyen a vállalkozóknak.

A könyvelő szakmai álláspontja az, hogy addig nem írunk róla, amíg nem jelenik meg a Magyar Közlönyben. Ezzel teljes mértékben egyetértek. De én ezt nem mindig szoktam követni. Ha felröppen egy hír, akkor összeszedem róla az információkat, leírom a véleményemet és kiteszem egy blogcikkbe. Aztán ha mégsem úgy lesz pontosan a Közlönyben, akkor majd módosítok rajta.

De addig is beindexeli a Google és mire valóban kijön a jogszabály, addigra már jó helyen lehet, ha jó a téma. Persze ez nem mindig sikerül. Nálam ez "ösztönös". Nem állítom, hogy ez a követendő út, ez inkább csak szerencse, hogy ráérzek arra, milyen téma lesz népszerű, mi érdekli a vállalkozókat?

Biztos ismered azt az érzést, hogy írnod kellene, de nem jönnek a gondolatok, vagy nem tudod jól szavakba önteni. Én ilyenkor nem írok, mert nem érzem az ihletet. De ha mégis muszáj írni, akkor viszont jól jön a segítség. Ebben segít Neked ez a könyv.

Egy vállalkozás nem a szerencsére épül, sokkal inkább a tudatos tervezésre és megvalósításra. Amikor indultunk, még nem voltak ilyen profi szakmai anyagok, amiből lehetett volna tanulni. De most már van. Úgyhogy mindenféleképpen azt javaslom, élj a lehetőséggel és tanulj ebből a könyvből, hogy utána izgatottan nézd, milyen helyezést ért el a cikked a Google keresőben, mennyire szeretik az olvasóid a cikkedet.

 

Mennyibe kerül?

 

20.000 forint helyett 14.990 forint.

További 1.000 forintos kedvezményt kapsz, ha használod a kuponkódot: vallalkozasokosan

Így 13.990 forintos áron juthatsz hozzá.

 

Miért éri meg?

 

Egy ilyen átfogó tudásanyagot gyakran több tíz- vagy százezres képzéseken érhetsz el. Most csupán egy szakkönyv áráért a tiéd lehet.

Ha kiadod szövegírónak a cikkek írását, nem biztos, hogy olyan lesz, amilyet TE szeretnél, és biztosan többe fog kerülni, mint ez a könyv.

 

Hogyan juthatsz hozzá?

 

Ne felejtsd el a kuponkódot: vallalkozasokosan

 

Kattints a linkre a könyvért

 

 

 

 

Ahol megtalálsz minket

 

Vállalkozás Okosan honlapja

Facebook oldal

Facebook csoport

Youtube csatorna

Feliratkozás hírlevélre

 

 

Sikeres vállalkozó leszel

Online tanfolyam a vállalkozás indításáról.

Minden egy helyen, amire szükséged van ahhoz, hogy sikeresen indítsd a vállalkozásod.

Legyél kezdő vagy haladó szinten.

Átalányadó Kalauz - Egyéni Vállalkozók Könyve kibővített kiadás

Átalányadó Kalauz - áttérés katáról átalányadóra határidőkkel, nyomtatványokkal, képernyőképekkel lépésről lépésre

Áttérés katáról átalányadóra - 22T101E, 22T1041, 2258 nyomtatványok kitöltése képernyőképekkel, lépésről lépésre.

ÁNYK és ONYA használata.

Áfabevallás (2265), közösségi nyilatkozat (22A60) kitöltési útmutató. Adófolyószámla lekérdezése.

Adókalkulátorok: kata, átalányadó, tételes költségelszámolás, társasági adó, kiva.

Eredménykimutatás és cash-flow tervező.